יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

3 הדרכים הנפוצות ביותר של היקום לשלוח לכם סימנים

לפני שאתחיל ואפרט בפניכם, מהם 3 הדרכים הנפוצות ביותר שבהם היקום שולח לכם סימנים, אקדים ואומר שלכל דבר שקורה בחיים שלכם יש סיבה. כן, אין שום דבר מיקרי בחיים האלו. 
למשל... אתם מנסים לצלם סרטון ובדיוק עובר לידכם אמבולנס ועושה רעש שלא מאפשר לכם לצלם - יש לזה סיבה. המכונית לא מתניעה בבוקר? יש לזה סיבה. איבדתם אתם הקול רגע לפני הרצאה חשובה? יש לזה סיבה. לכל דבר יש סיבה, כל רגע בחיים יכול להוות כשיעור להתפתחות וצמיחה ולכן – כל דבר יכול להיחשב גם כ"סימן".
יחד עם זאת, ובאותה נשימה, לא צריך לקחת כל "סימן" באותה רמת משמעות והרצינות. 
לא לכל סימן חייבים להקשיב ו/או ללכת לפיו. אלא להפעיל שיקול דעת. 
כמו כן, רוב האנשים (כולל אני), נוטים לבלבל ולפרש את הסימנים בצורה שגויה. זה קורה גם בגלל שאנחנו נמצאים עם עצמנו יותר מידי זמן, ואנחנו לא אוביקטיבים וגם בגלל שלרוב, נפרש את הסימן לפי 
איך שזה מתאים לנו. אנחנו לא תמיד נראה את התמונה הגדולה, פשוט כי יש הרבה דברים שאנחנו לא מודעים אליהם ו/או מתכחשים אליהם. לכן, במקרים כאלו כדאי לקבל עזרה מאדם חיצוני ואוביקטיבי.   

נוסף על כך, אין צורך להיות עכשיו בתשומת לב על כל דבר שקורה לכם בחיים:

א. כי זה מעייף
ב. כי זה לא אפקטיבי

לשיעורים משמעותיים יהיו סימנים משמעותיים, ובדיוק בשביל זה אספתי לכם את 3 הדרכים הכי נפוצות של היקום להעביר לכם סימנים. כל מה שאתם צריכים לעשות – זה לשים אליהם לב.



1. מספרים כפולים
כפי שכתבתי בפוסט בפייסבוק, מספרים כפולים זו הדרך הנפוצה ביותר של המדריכים ושל היקום לדבר איתנו. אם אתם רואים בתקופה מסויימת יותר מספרים כפולים מברגיל (כמו למשל: 11:11, 20:20 , 333 ועוד..) - כנראה שאתם נמצאים לפני שלב התפתחותי חדש ומרגש. 
אם מספר מסוים חוזר על עצמו לאורך תקופה - כנראה יש לו משמעות מיוחדת. 

לכן, אם אתם רואים הרבה מאוד מספרים כפולים, שימו לב מתי הם מופיעים. נסו להבין האם יש מכנה משותף בניהם ומה המשמעות שלהם בחיים האישיים שלכם. 

כאן חשוב לי לציין - שאני פחות מתחברת או אוהבת את הרעיון של לקבל החלטות אך ורק על סמך זה שרואים מספרים כפולים... מבחינתי, זה לא רציני. 

2. סיטואציות שחוזרות על עצמן 

אני בטוחה שתוכלו להזדהות עם המשפט "אני לא מבינה איך אני כל פעם מגיע לאותה הסיטואציה" 
או "אני לא מבינה איך אני מושכת כל פעם את אותם סוגי אנשים לחיים שלי". 

הסיטואציות ימשיכו לחזור על עצמן, עד שאנחנו נלמד את השיעור שאנחנו ביקשנו ללמוד כנשמות. 
החיים על פני כדור הארץ הם בית הספר להתפתחות הנשמתית שלנו, ולכן - מי שלא מצליח 
להבין את השיעור, יחזור כיתה (כלומר, יחזור לאותה הסיטואציה). 

במקרים כאלו חשוב שתשאלו את עצמם - מה בדיוק חוזר על עצמו ולמה.
מה המכנה המשותף לכל האנשים/הסיטואציות שחוזרות על עצמן. מה המהות שממשיכה להתקיים. 
למשל: אם אתם כל מוצאים את עצמכם בסיטואציה שבה אנשים משקרים לכם - יכול להיות שהשיעור שלכם הוא הערכה עצמית. שברגע שתסכימו להעריך את עצמכם, ולסנן אילו אנשים ייכנסו לחיים שלכם, יפסיקו להגיע לחייכם שקרנים.  

3. צירופי מקרים  

נניח ואתם עומדים בפני החלטה חשובה, צומת דרכים או סתם חושבים על משהו מסויים, 
ו"פתאום" אתם פוגשים אדם שמדבר "בדיוק על זה". או "פתאום" אתם שומעים שיר, 
ובשיר יש משפט שענה לכם על מה שחשבתם עליו. 

אז זהו... שזה ממש לא פתאום וזה ממש לא במקרה.  

עכשיו, יכול להיות שחלק מכם יחשבו "אבל אני רואה את זה רק בגלל שזה במודע שלי". 
כמו למשל שאם קניתי מכונית צהובה, פתאום אני אשים לב לעוד מכוניות צהובות... ואתם צודקים. 
אנחנו לא נראה או נשים לב לשום דבר שלא מתקיים במודעות שלנו. 
א-ב-ל 
יש הבדל בין משהו שקורה לכם ופתאום אתם שמים אליו לב, לבין, משהו שמגיע אליכם למודעות 
מבלי שאתם עשיתם משהו אקטיבי. למשל... אתם חושבים על איך להשיג יותר שקט בחיים שלכם
ו"פתאום" אתם פוגשים בהמון אנשים שמדברים על זה שהם עושים מדיטציה. 
אתם חשבתם על "איך זה יקרה" והיקום שלח לכם בצירופי מקרים את התשובה. אך במקרה הזה
לא אתם חשבתם באופן אקטיבי על לעשות מדיטציה. 
רואים את ההבדל? 

אגב, מי שמעניין אותו להעמיק בנושא של סימנים מהיקום, מוזמן לצפות בסרטון
שהכנתי "איך לבקש מהיקום סימנים" - לחצו כאן ותעברו לסרטון. 

זה הכל להפעם,
אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף אותו
יש לכם שאלה? רוצים להביע את דעתכם? 
כתבו לי כאן למטה ואני מבטיחה לענות במהרה.

המשך יום נפלא, 
באהבה, עתליה 

קבלו סרטון בלעדי: מה זה גלגול נשמות ושחזור גלגולים 

ואיך זה יכול לעזור לכם בחיי היום יום לחצו כאן לקבלת הסרטון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לקבלת עדכונים ותכנים בלעדיים - השאירו שם ומייל

האי מייל שלכם - קדוש עבורי. לא אתן אותו לאף גורם אחר ללא אישורכם!