‏הצגת רשומות עם תוויות התפתחות אישית. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות התפתחות אישית. הצג את כל הרשומות

יום רביעי, 18 במאי 2016

7 סימנים שאתם נשמה עתיקה

היום אני רוצה לשתף אתכם במשהו, שמהרגע שאני גיליתי שהוא קיים – הוא העניק לי את תחושת השחרור הגדולה ביותר שיש. מאז שנולדתי, הרגשתי שאני לא כמו כולם.
למרות שניסיתי להשתלב,
למרות שניסיתי לשחק אותה,
לא הצלחתי.
לא הבנתי איך אנשים משחקים את המשחק ויותר מזה – איך הם לוקחים את המשחק הזה כל כך ברצינות. תפסתי את העולם בצורה שונה... ואיכשהו, תמיד הרגשתי שאני ה"משוגעת" וה"לא בסדר". עד שגיליתי ש....   
אני נשמה עתיקה!

הגילוי הזה קרה לפני שנה וחצי בערך,
ומאז טעיתי לחשוב שכולם יודעים שיש דבר כזה שנקרא
"גיל של נשמה".

לכן, כפי שהבטחתי, איגדתי עבורכם 7 סימנים (המשמעותיים ביותר), שדרכם תוכלו לדעת האם גם אתם נשמות עתיקות, מה המשמעות של זה ומה חשוב שתדעו כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר וזורמים יותר.



סימן מספר 1 – אתם מרגישים זקנים!

הרבה פעמים כשהייתי אומרת למישהו ש"נולדתי זקנה" הוא נרתע מהמילה "זקנה" וישר ניסה לעדן אותה במילים אחרות. אך אם אתם נשמות עתיקות, אתם תוכלו להבין על מה בדיוק אני מדברת.
יש לכם תחושת עייפות פנימית, כאילו כבר ראיתם דברים.
אתם פחות מתחברים לאנשים בגיל שלכם ונוטים ליהנות ולהתחבר לאנשים שגדולים מכם.
כשהייתם קטנים, הצלחתם להתבטא וידעתם דברים שלא היה לכם מושג מאיפה הבאתם אותם. ואנשים התפעלו מכם: "איך ילד בגילך מדבר כאלו דברי טעם?".
אולי אתם מרגישים כאילו הייתם כאן פעם. אתם יודעים דברים שאין לכם מושג מאיפה הם הגיעו ואין לכם הסבר הגיוני לתבונה ולאינטליגנציה שיש בכם, אתם פשוט יודעים דברים! 
אתם חסרי סבלנות לגבי טיפשות ובורות ולא מבינים איך אנשים אחרים לא רואים או מבינים על מה אתם מדברים. 
  
סימן מספר 2 - קשה לכם להשתלב ולהתאים את עצמכם למסגרות.
אתם לא סובלים מסגרות ולא מבינים חוקים או מגבלות. אתם לא מסוגלים להיות בתוך מסגרת שחונקת אתכם ואני אפילו אקצין ואומר- שאתם תעדיפו למות מאשר להפוך להיות כמו כולם.
האמת היא, שאולי ניסתם להיות כמו כולם, כדי להשתלב, אבל אתם עושים בזה עבודה גרועה. זה לא בשליטתכם, אתם פשוט לא מסוגלים להבין איך אנשים אחרים מסוגלים לעשות את זה... כי ככל שאתם עושים כמו כולם, הנשמה שלכם צועקת "הצילו, אני רוצה את החופש שלי".
קשה לכם עם משפטים בסגנון של: "זה בלתי אפשרי", "ככה זה", "זו המציאות". אתם יודעים שהם לא נכונים ואתם יודעים שאין באמת מגבלות, זה רק משהו שבני אדם המציאו.
אם רוב החיים שלכם הקפתם את עצמכם בנשמות צעירות, יכול מאוד להיות שאולי עברה בכם המחשבה "אולי אני באמת משוגע. אולי אני באמת לא מבין פה משהו... כי אף אחד אחר לא רואה את זה". אז לא, אתם לא משוגעים, אתם פשוט נשמה עתיקה.
ואתם לא לבד. יש עוד הרבה כמוכם.  

 סימן מספר 2.1 J  – אתם לא אוהבים שלוקחים לכם את החופש שלכם.
אתם זקוקים לחופש בכל המובנים!
חופש מחשבה
חופש פעולה
חופש ביטוי
חופש לחיות את החיים שאתם באמת רוצים לחיות.
אתם לא אוהבים מגבלות, לא אוהבים שאומרים לכם מה לעשות, ולא מוכנים שיגידו לכם איך לחיות.
  
סימן מספר 3 - יש בכם עומק!  
יהיו כאלו שיחשבו שאתם חופרים או מתחכמים. אך זה לא נכון. אתם פשוט רואים דברים שאנשים אחרים לא מסוגלים לראות או להבין, פשוט כי הם לא רואים את מה שאתם רואים.
אפשר לדמות נשמה עתיקה לאדם זקן...
הוא ראה הרבה, יש לו ניסיון חיים, הוא יודע דברים שילד בן 10 עדיין לא חווה כדי להבין.
ולכן הרצון שלכם לגרום לאנשים מסוימים להבין אתכם, לא יצליח, בדיוק כמו שילד בן 10 לא יבין מה זה אומר להיות נשוי עם ילדים.

סימן מספר 3.1  - אין לכם סבלנות לשיחות שטחיות או דברים שטחיים.
לא מעניין אתכם מי אמר למי, או מה ההיא עשתה עם ההוא... אתם אולי משתתפים בשיחות כאלו עם חברים שלכם, אבל בפנים, אתם לא מבינים את הצורך בהם. אתם רוצים לדבר על מהות החיים, על היקום ועל עצמכם.
אתם איכשהו תמיד תמצאו את עצמכם מגיעים לשיחות עמוקות, וחברים שלכם תמיד יודעים שאתכם הם יכולים לדבר על הכל. בגלל שאתם מבינים עומק, אתם לרוב תדעו לא לשפוט אנשים אחרים בחומרה מידי, אתם פחות אוהבים ומתחברים לדברים חומריים – אתם לא מבינים מה כל כך מהנה בהם. אתם תעדיפו בכל זמן נתון לקרוא ספר טוב , לשמוע הרצאה מעניינת או לטייל בטבע מאשר ללכת לקניון.  

סימן מספר 4 – אתם לא יודעים לזייף דברים.  
אתם שקרנים גרועים. בשביל לתחזק את השקר אתם צריכים לאסוף הרבה מאוד כוחות ואנרגיה ולכן תעדיפו להגיד מלכתחילה את האמת.
כמו כן, אתם גם לא יודעים לזייף מערכות יחסים. אם אתם לא אוהבים ומתחברים למישהו, אין לכם שום צורך במערכת היחסים הזו. אתם לא זקוקים להרבה חברים, אלא לחברים אמיתיים, ורוב הסיכויים שמספיק לכם חבר אחד או שניים משמעותיים וזה ממלא אתכם.   

סימן מספר 5 – אתם רגישים
אתם מרגישים אנשים אחרים.
אתם קולטים אנשים בין השורות ומבינים מה מפעיל אותם, גם כשהם לא יודעים מה מפעיל אותם, ולעיתים אף מצליחים "לקרוא מחשבות" של אחרים. 
אתם מופנמים ולא מרגישים צורך "לצעוק" ולהחצין את עצמכם.

סימן מספר 6 – אתם אוהבים ונהנים להיות לבד!
נשמות עתיקות זקוקות ללבד שלהם כמו אוויר לנשימה! אתם מסוגלים להיות לבד עם עצמכם ולא להרגיש משועממים לרגע. אתם מוצאים דרכים למלא את עצמכם ומרגישים לפעמים שאתם מעדיפים להיות לבד, מאשר עם אנשים אחרים. יכול להיות שהחברה והסביבה מרימה לכם גבה, לא מבינה איך אתם מסוגלים להיות כל כך הרבה זמן לבד... אך הם לא מבינים עד כמה זה דבר מהנה עבורכם.

סימן מספר 7 -  אתם רואים את העולם אחרת!
אין לכם על זה הסבר הגיוני. אתם לא באמת מצליחים למלל את ההרגשה שלכם למילים, אבל אתם פשוט רואים את העולם בצורה שונה. לפעמים, אתם מסתכלים על אנשים ועל החברה וחושבים לעצמכם "איך הם לא רואים שהכל זה משחק?".
אתם מצליחים לראות את "התמונה הגדולה" הרבה פעמים, ומבינים דברים שאין לכם יכולת להסביר אותם.

אז מה עושים עם כל זה?
קודם כל, עצם המודעות לכך שאתם נשמות עתיקות, לכך שאתם לא לבד ויש לכל התחושות שלכם הסבר (וכן, יש עוד אנשים שמרגישים כמוכם. אתם פשוט עדיין לא הכרתם אותם) כבר יכול להקל עליכם מאוד ולשחרר לכם את תחושת הכעס העצמי, את המחשבה שאתם אולי "משוגעים" או "לא בסדר". ולדעת – שאתם הכי בסדר בעולם ואף יותר מזה! 
יש לכם תפקיד גדול!
מה שאתם מרגישים הוא לא מובן מאליו, 
זה לא סתם שאתם מרגישים אחרת מרוב האנשים, יש לזה משמעות ואסור לכם לשמור את המחשבות שלכם והתחושות שלכם בבטן. 
הדרך שבה אתם תופסים את העולם חשובה ויש לכם גם תפקיד חשוב – להעיר אנשים, להעלות למודעות את הדברים שאתם רואים ואנשים אחרים עדיין לא ולקחת חלק ביצירת עולם טוב יותר.

עד כאן להפעם,
אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף אותו
יש לכם שאלה? רוצים להביע את דעתכם? 
כתבו לי כאן למטה ואני מבטיחה לענות במהרה.

המשך יום נפלא, 
באהבה, עתליה 

קבלו סרטון בלעדי: מה זה גלגול נשמות ושחזור גלגולים 

ואיך זה יכול לעזור לכם בחיי היום יום לחצו כאן לקבלת הסרטון




יום ראשון, 24 באפריל 2016

הנשק הסודי שלי לפריצות דרך...


כבר הרבה מאוד זמן שהפוסט הזה יושב אצלי בראש. 

הרבה מאוד זמן אני מנסה לגבש אותו, לעבד אותו, ולנסח אותו בצורה כזו שהוא יעבור בצורה הכי טובה שיש. כי... הנשק הסודי שאני הולכת לספר לכם עליו לא מאוד סימפטי ובעיקר... הוא מאוד מעצבן.


לנשק הזה קוראים – הנקודה הרגישה. 

לא הרבה יודעים, אבל בעברי הלא רחוק הייתי בחורה די עצבנית. (יותר ממה שאני עכשיו :) )
לא היה קשה לעצבן אותי, ולהגיד לכם את האמת? לפעמים, הייתי נהנית מזה, זה הכניס לי קצת פלפל ועניין לחיים המשעממים שלי.
מה לא היה מעצבן אותי?
אנשים חיוביים- עיצבנו אותי.
אנשים רוחניים- עיצבנו אותי.
אנשים איטיים- עיצבנו אותי.
אנשים עצבניים- דווקא לא עיצבנו אותי, היה לי איתם שפה משותפת :)

זו הייתה נקודת ההתחלה שלי. 

איך אפשר למנף את הנקודה הרגישה לפריצת דרך אישית...?

כמה פעמים קרה לכם, שאמרתם משהו ממש פשוט, והצד השני נפגע מזה או התעצבן ולא הבנתם למה? כמה פעמים קרה לכם שאתם התעצבנתם והרגשתם שאתם לא מצליחים לשלוט בזה ואחר כך התבאסתם על עצמכם?
הסיבה שזה קורה זה פשוט כי נגעתם בנקודה רגישה.
הנקודה הזו- היא הנקודה שבה אפשר לעשות פריצת דרך.

נסו לדמיין את הסיטואציה הבאה: פגשתם במקרה תייר יפני והוא מספר לכם שהשפה העברית מוזרה. 
האם הייתם מתעצבים עליו? רוב הסיכויים שלא.
למה?

א. הוא לא קשור אליכם ולא באמת מעניין אתכם. 
ב. יש לכם ביטחון בכך שתמשיכו לדבר עברית וכולם במדינה יבינו אתכם. זה לא שעכשיו הוא ערער לכם את הביטחון אם לדבר או לא  לדבר עברית.  
ג. הסיטואציה מאוד מובנת לכם, התייר היפני בא מבחוץ, הוא לא מכיר את השפה. 
בקיצור- אתם לא לוקחים את מה שהוא אומר יותר מידי ללב. 

מה זה בעצם אומר?
כאשר אתם בטוחים במשהו, שלמים איתו, מכירים אותו- אתם לא תתעצבנו עליו. לא יצליחו לערער אתכם. 
הסיבה היחידה לכך שמישהו מצליח לעצבן אתכם / סיטואציה מצליחה לעצבן אתכם- היא בגלל שהיא שהיא מצליחה לגעת לכם בנקודה שאתם עדיין לא מרגישים איתה בנוח.  
ואם תזהו את הנקודה הזו, תוכלו לדעת על מה יש לכם עוד לעבוד, להתפתח ולגדול. 

3 שלבים להפיכת הנקודה מרגישה- לבטוחה. 

השלב הראשון: הוא שלב הזיהוי. 
לזהות שאתם מתעצבנים , לעצור ולחשוב.
היו סבלניים עם עצמכם- זה לוקח זמן עד שמצליחים להגיע לשלב שבו אפשר לתפוס את עצמך בזמן העצבים ולעצור לחשוב, בהתחלה זה יקרה רק אחרי שתרגעו.  

השלב השני: שלב השאלות והתחקור. 
תתחילו לשאול את עצמכם שאלות, להבין מה יש בנקודה הזו. 
מה הסיבה שהדבר/האדם הזה כל כך הטריף אתכם? מה יש שם?  מה יש בו? מה זה אומר עליכם?
אתם תגלו המון דברים מהשאלות האלו- בהתחייבות.

השלב השלישי: שלב ההיפוך. 
המציאות החיצונית, היא רק שיקוף של מה שקורה לנו בפנים. לכן, חשוב להבין מה יש בתוכם שגרם לכם למשוך את הסיטואציה "החיצונית" לחיים שלכם.  בדקו עם עצמכם, באיזה דרך הדבר שעליו אתם מתעצבנים מתקיים בחייכם? 
- האם הוא מתקיים אצלכם?
- האם הוא חסר לכם והייתם רוצים שהוא יתקיים אצלכם?
- האם הוא מאיים ו/או מפחיד אתכם? 

למשל, 
אם אתם מתעצבנים על מישהו שחותך בכביש... 
האם גם אתם חותכים בכביש? 
אם כן- אולי זה סימן להפסיק לחתוך בכביש... ? 
אם לא- למה זה מעצבן אתכם? האם זה בגלל שאתם מרגישים שלא מתייחסים אליכם? 
האם זה בגלל שאתם מפחדים שיקרה לכם משהו? 
האם אתם חושבים שזה לא בסדר שאתם עומדים בחוקי הכביש ואחרים לא? 

אם אתם מתעצבנים על מישהו שלא מתקשר אליכם...
האם אתם מתקשרים אליו? 
אם כן- למה זה מעצבן אתכם? האם זה בגלל שאתם רוצים שזה יהיה הדדי? 
האם זה בגלל שאתם מרגישים שלצד השני לא איכפת מכם, כפי שלכם איכפת? 
אם לא- זה סימן שכדאי שתתחילו להתקשר ולהתייחס יותר. 

כמובן שהדוגמאות כאן הן די פשוטות וברורות אבל עם הכלי הזה אפשר להשתמש גם על מצבים מורכבים יותר. ברגע שעושים את התהליך הזה, הרבה אסימונים נופלים ורק עצם התהליך גורם לנקודה להיות פחות רגישה. ברגע שמודעים לרגישות ולסיבה שהיא כל כך רגישה, אפשר בקלות יותר לשחרר את האוטומט של העצבים, אפשר להבין מאיפה הרגישות נובעת ולטפל בה. 
ושם- קורות פריצות הדרך.

זה הזמן שלי להזהיר אתכם - זה לא תהליך נעים. 
הוא דורש כנות, ישירות והסתכלות לדברים שאתם פחות אוהבים בכם, בלבן של העיניים. 
בשלב הזה האגו יתחיל לעלות ולנסות לשכנע אתכם ש"אתם צודקים והם אשמים"  
"אתם בסדר והם צריכים להתנצל" וכדומה... 
במקרה הזה, האגו לא עוזר לכלום. אתם יכולים להגיד לו תודה רבה על הדברים שהוא אומר,
אבל אתם כאן כדי ללמוד להתפתח ולא כדי לשחק במחקים של "הוא טועה, אני צודק".


בהצלחה!


עד כאן להפעם,
אהבתם את הפוסט? יש לכם שאלה? רוצים להביע את דעתכם?
כתבו לי כאן למטה ואני מבטיחה לענות במהרה.

המשך יום נפלא, 
באהבה, עתליה 

לקבלת עדכונים ותכנים בלעדיים - השאירו שם ומייל

האי מייל שלכם - קדוש עבורי. לא אתן אותו לאף גורם אחר ללא אישורכם!