יום רביעי, 18 במאי 2016

7 סימנים שאתם נשמה עתיקה

היום אני רוצה לשתף אתכם במשהו, שמהרגע שאני גיליתי שהוא קיים – הוא העניק לי את תחושת השחרור הגדולה ביותר שיש. מאז שנולדתי, הרגשתי שאני לא כמו כולם.
למרות שניסיתי להשתלב,
למרות שניסיתי לשחק אותה,
לא הצלחתי.
לא הבנתי איך אנשים משחקים את המשחק ויותר מזה – איך הם לוקחים את המשחק הזה כל כך ברצינות. תפסתי את העולם בצורה שונה... ואיכשהו, תמיד הרגשתי שאני ה"משוגעת" וה"לא בסדר". עד שגיליתי ש....   
אני נשמה עתיקה!

הגילוי הזה קרה לפני שנה וחצי בערך,
ומאז טעיתי לחשוב שכולם יודעים שיש דבר כזה שנקרא
"גיל של נשמה".

לכן, כפי שהבטחתי, איגדתי עבורכם 7 סימנים (המשמעותיים ביותר), שדרכם תוכלו לדעת האם גם אתם נשמות עתיקות, מה המשמעות של זה ומה חשוב שתדעו כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר וזורמים יותר.



סימן מספר 1 – אתם מרגישים זקנים!

הרבה פעמים כשהייתי אומרת למישהו ש"נולדתי זקנה" הוא נרתע מהמילה "זקנה" וישר ניסה לעדן אותה במילים אחרות. אך אם אתם נשמות עתיקות, אתם תוכלו להבין על מה בדיוק אני מדברת.
יש לכם תחושת עייפות פנימית, כאילו כבר ראיתם דברים.
אתם פחות מתחברים לאנשים בגיל שלכם ונוטים ליהנות ולהתחבר לאנשים שגדולים מכם.
כשהייתם קטנים, הצלחתם להתבטא וידעתם דברים שלא היה לכם מושג מאיפה הבאתם אותם. ואנשים התפעלו מכם: "איך ילד בגילך מדבר כאלו דברי טעם?".
אולי אתם מרגישים כאילו הייתם כאן פעם. אתם יודעים דברים שאין לכם מושג מאיפה הם הגיעו ואין לכם הסבר הגיוני לתבונה ולאינטליגנציה שיש בכם, אתם פשוט יודעים דברים! 
אתם חסרי סבלנות לגבי טיפשות ובורות ולא מבינים איך אנשים אחרים לא רואים או מבינים על מה אתם מדברים. 
  
סימן מספר 2 - קשה לכם להשתלב ולהתאים את עצמכם למסגרות.
אתם לא סובלים מסגרות ולא מבינים חוקים או מגבלות. אתם לא מסוגלים להיות בתוך מסגרת שחונקת אתכם ואני אפילו אקצין ואומר- שאתם תעדיפו למות מאשר להפוך להיות כמו כולם.
האמת היא, שאולי ניסתם להיות כמו כולם, כדי להשתלב, אבל אתם עושים בזה עבודה גרועה. זה לא בשליטתכם, אתם פשוט לא מסוגלים להבין איך אנשים אחרים מסוגלים לעשות את זה... כי ככל שאתם עושים כמו כולם, הנשמה שלכם צועקת "הצילו, אני רוצה את החופש שלי".
קשה לכם עם משפטים בסגנון של: "זה בלתי אפשרי", "ככה זה", "זו המציאות". אתם יודעים שהם לא נכונים ואתם יודעים שאין באמת מגבלות, זה רק משהו שבני אדם המציאו.
אם רוב החיים שלכם הקפתם את עצמכם בנשמות צעירות, יכול מאוד להיות שאולי עברה בכם המחשבה "אולי אני באמת משוגע. אולי אני באמת לא מבין פה משהו... כי אף אחד אחר לא רואה את זה". אז לא, אתם לא משוגעים, אתם פשוט נשמה עתיקה.
ואתם לא לבד. יש עוד הרבה כמוכם.  

 סימן מספר 2.1 J  – אתם לא אוהבים שלוקחים לכם את החופש שלכם.
אתם זקוקים לחופש בכל המובנים!
חופש מחשבה
חופש פעולה
חופש ביטוי
חופש לחיות את החיים שאתם באמת רוצים לחיות.
אתם לא אוהבים מגבלות, לא אוהבים שאומרים לכם מה לעשות, ולא מוכנים שיגידו לכם איך לחיות.
  
סימן מספר 3 - יש בכם עומק!  
יהיו כאלו שיחשבו שאתם חופרים או מתחכמים. אך זה לא נכון. אתם פשוט רואים דברים שאנשים אחרים לא מסוגלים לראות או להבין, פשוט כי הם לא רואים את מה שאתם רואים.
אפשר לדמות נשמה עתיקה לאדם זקן...
הוא ראה הרבה, יש לו ניסיון חיים, הוא יודע דברים שילד בן 10 עדיין לא חווה כדי להבין.
ולכן הרצון שלכם לגרום לאנשים מסוימים להבין אתכם, לא יצליח, בדיוק כמו שילד בן 10 לא יבין מה זה אומר להיות נשוי עם ילדים.

סימן מספר 3.1  - אין לכם סבלנות לשיחות שטחיות או דברים שטחיים.
לא מעניין אתכם מי אמר למי, או מה ההיא עשתה עם ההוא... אתם אולי משתתפים בשיחות כאלו עם חברים שלכם, אבל בפנים, אתם לא מבינים את הצורך בהם. אתם רוצים לדבר על מהות החיים, על היקום ועל עצמכם.
אתם איכשהו תמיד תמצאו את עצמכם מגיעים לשיחות עמוקות, וחברים שלכם תמיד יודעים שאתכם הם יכולים לדבר על הכל. בגלל שאתם מבינים עומק, אתם לרוב תדעו לא לשפוט אנשים אחרים בחומרה מידי, אתם פחות אוהבים ומתחברים לדברים חומריים – אתם לא מבינים מה כל כך מהנה בהם. אתם תעדיפו בכל זמן נתון לקרוא ספר טוב , לשמוע הרצאה מעניינת או לטייל בטבע מאשר ללכת לקניון.  

סימן מספר 4 – אתם לא יודעים לזייף דברים.  
אתם שקרנים גרועים. בשביל לתחזק את השקר אתם צריכים לאסוף הרבה מאוד כוחות ואנרגיה ולכן תעדיפו להגיד מלכתחילה את האמת.
כמו כן, אתם גם לא יודעים לזייף מערכות יחסים. אם אתם לא אוהבים ומתחברים למישהו, אין לכם שום צורך במערכת היחסים הזו. אתם לא זקוקים להרבה חברים, אלא לחברים אמיתיים, ורוב הסיכויים שמספיק לכם חבר אחד או שניים משמעותיים וזה ממלא אתכם.   

סימן מספר 5 – אתם רגישים
אתם מרגישים אנשים אחרים.
אתם קולטים אנשים בין השורות ומבינים מה מפעיל אותם, גם כשהם לא יודעים מה מפעיל אותם, ולעיתים אף מצליחים "לקרוא מחשבות" של אחרים. 
אתם מופנמים ולא מרגישים צורך "לצעוק" ולהחצין את עצמכם.

סימן מספר 6 – אתם אוהבים ונהנים להיות לבד!
נשמות עתיקות זקוקות ללבד שלהם כמו אוויר לנשימה! אתם מסוגלים להיות לבד עם עצמכם ולא להרגיש משועממים לרגע. אתם מוצאים דרכים למלא את עצמכם ומרגישים לפעמים שאתם מעדיפים להיות לבד, מאשר עם אנשים אחרים. יכול להיות שהחברה והסביבה מרימה לכם גבה, לא מבינה איך אתם מסוגלים להיות כל כך הרבה זמן לבד... אך הם לא מבינים עד כמה זה דבר מהנה עבורכם.

סימן מספר 7 -  אתם רואים את העולם אחרת!
אין לכם על זה הסבר הגיוני. אתם לא באמת מצליחים למלל את ההרגשה שלכם למילים, אבל אתם פשוט רואים את העולם בצורה שונה. לפעמים, אתם מסתכלים על אנשים ועל החברה וחושבים לעצמכם "איך הם לא רואים שהכל זה משחק?".
אתם מצליחים לראות את "התמונה הגדולה" הרבה פעמים, ומבינים דברים שאין לכם יכולת להסביר אותם.

אז מה עושים עם כל זה?
קודם כל, עצם המודעות לכך שאתם נשמות עתיקות, לכך שאתם לא לבד ויש לכל התחושות שלכם הסבר (וכן, יש עוד אנשים שמרגישים כמוכם. אתם פשוט עדיין לא הכרתם אותם) כבר יכול להקל עליכם מאוד ולשחרר לכם את תחושת הכעס העצמי, את המחשבה שאתם אולי "משוגעים" או "לא בסדר". ולדעת – שאתם הכי בסדר בעולם ואף יותר מזה! 
יש לכם תפקיד גדול!
מה שאתם מרגישים הוא לא מובן מאליו, 
זה לא סתם שאתם מרגישים אחרת מרוב האנשים, יש לזה משמעות ואסור לכם לשמור את המחשבות שלכם והתחושות שלכם בבטן. 
הדרך שבה אתם תופסים את העולם חשובה ויש לכם גם תפקיד חשוב – להעיר אנשים, להעלות למודעות את הדברים שאתם רואים ואנשים אחרים עדיין לא ולקחת חלק ביצירת עולם טוב יותר.

עד כאן להפעם,
אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף אותו
יש לכם שאלה? רוצים להביע את דעתכם? 
כתבו לי כאן למטה ואני מבטיחה לענות במהרה.

המשך יום נפלא, 
באהבה, עתליה 

קבלו סרטון בלעדי: מה זה גלגול נשמות ושחזור גלגולים 

ואיך זה יכול לעזור לכם בחיי היום יום לחצו כאן לקבלת הסרטון




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לקבלת עדכונים ותכנים בלעדיים - השאירו שם ומייל

האי מייל שלכם - קדוש עבורי. לא אתן אותו לאף גורם אחר ללא אישורכם!